Ciekawe
0

Jak reklamować swoją firmę?

Dzisiaj, chcąc rozkręcić firmę i osiągnąć sukces, nie wystarczy mieć tylko dobry produkt, ale potrzeba czegoś więcej. Tym czymś jest reklama. Może przybierać one różne formy – telewizyjna, prasowa, radiowa lub internetowa. Wybór jest naprawdę duży, a to, jaki rodzaj wybierzemy, w dużej mierze zależy przede wszystkim od naszych wymagań i budżetu, jakim dysponujemy. Bez […]

jak-reklamowac-swoja-firmeDzisiaj, chcąc rozkręcić firmę i osiągnąć sukces, nie wystarczy mieć tylko dobry produkt, ale potrzeba czegoś więcej. Tym czymś jest reklama. Może przybierać one różne formy – telewizyjna, prasowa, radiowa lub internetowa. Wybór jest naprawdę duży, a to, jaki rodzaj wybierzemy, w dużej mierze zależy przede wszystkim od naszych wymagań i budżetu, jakim dysponujemy. Bez względu jednak na to drugie, zawsze zainwestujmy w reklamę zewnętrzną. Ta najbardziej chyba klasyczna forma ciągle cieszy się dużym zainteresowaniem i przynosi ogromne korzyści.

Formy reklamy zewnętrznej

Bez względu na to, w jakiej branży pracujemy, reklama zewnętrzna to podstawa. Odpowiedni billboard, szyld czy napis mogą zdziałać naprawdę wiele. Im więcej takich billboardów wisi w mieście, tym lepiej. Oczywiście warto wybrać najbardziej strategiczne miejsca – duże skrzyżowania, trasy – takie, którymi porusza się wiele osób. Jak pokazują badania, szczególnym zainteresowaniem i poczytnością tego typu reklamy cieszą się w godzinach szczytu, kiedy stojąc w korku mamy czas na rozejrzenie się dookoła. Ponadto nie zapominajmy też o klasycznych ulotkach. Wielu z nas, widząc koszy pełne takich ulotek, uważa, że to strata pieniędzy. Nic bardziej mylnego. Nawet jeżeli z nakładu 10.000 sztuk choćby tysiąc trafi w powołane ręce, to jest szansa, że zyskamy nowych klientów. Oczywiście liczy się nie tylko sam fakt wydrukowania ulotki, ale również to, co ona zawiera. Odpowiedni tekst okraszony dobrą grafiką to klucz do sukcesu. Z mody nadal nie wychodzą różnego rodzaju gadżety – kubki, długopisy, smyczki, notesy, parasole, a nawet koszulki czy czapki. Warto w to zainwestować. Jeżeli posiadamy samochód służbowy, pamiętajmy o tym, aby go okleić. Taka mobilna reklama naprawdę działa.

Źródła reklamy zewnętrznej

Tak naprawdę tego typu reklamy wykonuje większość drukarni. Oczywiście firma firmie nie jest równa. Dobrze jest współpracować z tymi firmami, z którymi mamy dobre doświadczenia. Jeżeli jeszcze takich nie mamy, warto poszukać ich w Internecie. Wystarczy wpisać w pole wyszukiwarki hasło „szyldy łódź” lub ” gdzie litery przestrzenne w łodzi”, „wydruki wielkoformatowe warszawa”, „billboardy Poznań”, a od razu pojawi nam się cała lista wyników. Warto dokładnie prześledzić ofertę tych firm i ich portfolio.

Reklama zewnętrzna to dzisiaj podstawa i elementarz każdej firmy. Warto w nią zainwestować i znaleźć na taki wydatek miejsce w firmowym budżecie.

Share:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest

Autor: MegaNews

There are 0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak kupić odpowiednią pralkę do domu?

Pralka to jedno z najważniejszych urządzeń w każdym domu. Tym większy problem, kiedy nagle odmówi posłuszeństwa i w biegu trzeba...

Zamknij