Ciekawe
0

Organizacja wesela w restauracji hotelowej – co warto wiedzieć?

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu młodej pary – ważne jest, aby w ciągu tego dnia móc zrelaksować się i wykorzystać go tak, aby w przyszłości pamiętać jedynie dobre chwile. Niestety, wiele par młodych skupia się przede wszystkim na gorączkowych przygotowaniach, efektem czego dzień ślubu przepełniony jest stresem oraz zmęczeniem. Warto zastanowić się, […]

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu młodej pary – ważne jest, aby w ciągu tego dnia móc zrelaksować się i wykorzystać go tak, aby w przyszłości pamiętać jedynie dobre chwile. Niestety, wiele par młodych skupia się przede wszystkim na gorączkowych przygotowaniach, efektem czego dzień ślubu przepełniony jest stresem oraz zmęczeniem. Warto zastanowić się, jak wyeliminować te problemy i faktycznie przeżyć ten ważny dzień w spokoju i podniosłej atmosferze. Od czego zacząć?

Rezerwacja sali, menu

Największym problemem dla młodych par jest poszukiwanie odpowiedniego lokalu do organizacji wesela. Powinno być ono w pobliżu kościoła czy urzędu stanu cywilnego, w którym odbywa się uroczystość. Drugim istotnym aspektem jest dopasowanie wielkości sali do ilości naszych gości weselnych – w tym celu konieczne jest przedstawienie listy managerom sali, aby móc skonfrontować te dane.
Organizacja wesela w restauracji hotelowej wydaje się być najlepszym rozwiązaniem – detale dotyczące wesela ustalane są znacznie wcześniej, przez co istnieje możliwość przetestowania na spokojnie potraw, smakołyków oraz rozstawienia stołów. Co więcej – restauracje dają do wyboru kilka rodzajów menu, dzięki czemu możemy wybrać takie potrawy, które przypadną do gustu szerokiej grupie osób, a może nawet zaskoczą.
Wiele topowych hoteli oferuje również możliwość stworzenia kącika tematycznego – może być to kącik ze słodkościami czy też miejsce z regionalnymi potrawami.

Z pewnością olbrzymi ułatwieniem jest możliwość skorzystania z profesjonalnej obsługi sali – w czasie wesela kelnerzy będą roznosili posiłki, zbierali puste talerze, dbali o to, aby gościom niczego nie brakowało na stołach. Kelnerzy służą również informacjami, gdzie znajduje się taras, toalety, miejsce dla palaczy.

Więcej o organizacji ślubów czytaj na hotellord.pl.

Share:
  • googleplus
  • linkedin
  • tumblr
  • rss
  • pinterest

Autor: MegaNews

There are 0 comments

Leave a comment

Want to express your opinion?
Leave a reply!

Przeczytaj poprzedni wpis:
Komunia w restauracji
Komunia w restauracji – jak wygląda jej organizacja?

Rodzice dzieci przystępujących w tym roku do komunii w zdecydowanej większości decydują się na organizację przyjęcia komunijnego w restauracji. Lokale...

Zamknij