Na naszym rynku jest bardzo wielu doświadczonych producentów stojaków reklamowych, którzy oferują swoim klientom produkty z najwyższej światowej półki, dlatego też wybranie najlepszych stojaków, może być naprawdę bardzo trudnym zadaniem. Oferta jest naprawdę bardzo szeroka, dlatego też zanim sprawdzimy co ma nam do zaoferowania poszczególny producent stojaków reklamowych, musimy odpowiedzieć sobie na jedno bardzo proste pytanie – Jakie stojaki reklamowe będą nam tak naprawdę potrzebne?
Jakie wybrać stojaki reklamowe?
Stojaki reklamowe to w chwili obecnej najpopularniejsze nośniki reklam, które doskonale nadają się nie tylko do promocji firmy, ale również jako profesjonalny stand informacyjny na uczelniach, różnorodnych targach, czy też placówkach publicznych. Stojak reklamowy musimy dobierać przede wszystkim w zależności od miejsca, w którym będziemy go używać. Do wyboru mamy klasyczne stojaki o typowym wyglądzie oraz zdecydowanie bardziej skomplikowane modele, które są w stanie zrobić niesamowite wrażenie, nawet na bardzo wymagających klientach. Bardzo często może zdarzyć się również taka sytuacja, że producent stojaków reklamowych może nam zaoferować wyprodukowanie wysokiej jakości stojaków na indywidualne życzenie.
Rodzaje stojaków
Do wyboru mamy klasyczne stojaki z ramką, na których możemy zamontować tylko jeden plakat oraz stojaki z kilkoma półeczkami oraz specjalnymi kieszonkami na reklamy. Bardzo często producenci stojaków reklamowych dają nam możliwość wybrania wielu dodatkowych elementów wzbogacających. Możemy zamówić na przykład sztywną grafikę mocowaną do stojaka albo bardzo popularne w ostatnim czasie uchwyty do ekranu LCD. Na pierwszy rzut oka zakup stojaka reklamowego wydaje się bardzo prostym zadaniem, ale im dłużej będziemy się rozglądać i poznawać poszczególne produkty, tym wybór będzie trudniejszy. Osoby, które będą bardzo często przenosić stojak reklamowy, w pierwszej kolejności powinny skupić się za produktami składanymi. Warto zainwestować również w porządną torbę transportową, dzięki której nie uszkodzimy naszych stojaków, a samo ich przewożenie stanie się bardzo komfortowe.
Ustawienie stojaków reklamowych
Pamiętać należy również i o tym, że zakup stojaka reklamowego to dopiero połowa sukcesu i bardzo ważną kwestią jest również jego odpowiednie ustawienie. Odbiorcy muszą mieć zagwarantowany bardzo łatwy dostęp do stojaków, aby zapoznać się z reklamą która jest w nich umieszczona. Niestety za najlepsze miejsce na stojaki będziemy musieli dodatkowo zapłacić, ale inwestycje tego typu bardzo szybko nam się zwrócą.