Zadania logistyczne stawiane przed współczesnymi firmami są bardzo różnorodne – zarówno w obrębie transportu międzynarodowego, jak i krajowych przewozów. Często firmy łączą usługę przewozową z kurierską, zaś logistyczne techniki pozwalają im dopasować profil działalności do konkretnych wymagań klienta. Często obejmują one dobór odpowiedniego przewoźnika, a także – co naturalne w świecie biznesu – optymalizację kosztów transportu. Współcześnie jednak konkurencyjność rozwiązań – szczególnie w obszarze logistyki – to coś więcej niż tylko atrakcyjne stawki. Oferta paletowa pozwalająca na przewożenie większej ilości przesyłek drobnicowych (tak krajowych jak i zagranicznych) to nie wszystko. Często indywidualni klienci biznesowi oczekują bardziej zindywidualizowanej usługi. Taką stanowią przesyłki paczkowe.
Przesyłka paczkowa w ramach PEKAES
Pekaes w ramach przesyłek paczkowych ma do zaoferowania naprawdę korzystne rozwiązania. Infrastruktura i zaplecze, jaką na przestrzeni lat zbudowała firma opiera się aż na 17 profesjonalnych terminalach. Dodatkowo Pekaes współpracuje z renomowaną firmą kurierską o zasięgu ogólnokrajowym. Powyższe cechy gwarantują, iż poprawnie zaadresowana paczka z całą pewnością dotrze do odbiorcy na czas, który w przypadku dni roboczych oznacza 24 godziny po nadaniu przesyłki. Takie ładunki mogą być transportowane w dowolne miejsce w całej Polsce.
Przesyłki są naturalnie odpowiednio zabezpieczane w czasie przewożenia, ponadto ich skanowanie w każdym punkcie przeładunku pozwala zachować najwyższy poziom jakości usługi. Usługę transportu paczki przez przedsiębiorstwo Pekaes można zamówić również dzięki technologii IT. Nadania są tutaj automatyzowane, natomiast dalsze losy przesyłki można z łatwością śledzić. Dodatkowe ułatwienie stanowi funkcja raportowania oraz możliwość stworzenia (bądź przeniesienia z innego nośnika) swojej indywidualnej bazy klientów. Strefa klienta jest w Pekaes niezwykle istotna – komfort ma zapewnić również kompaktowa dokumentacja – nie trzeba już pamiętać o osobnym zabezpieczeniu adresowej etykiety oraz listu przewozowego. Dodatkowo firma obsługuje dokumenty zwrotne, może wystawić deklaracje wartości, a faktury pozostają zindywidualizowane. W razie jakiegokolwiek niepowodzenia bądź niespełnienia oczekiwań konsumenta, przysługuje mu również szansa na złożenie reklamacji – i to w sposób szybki i sprawny. Dodatkowo przez cały proces nadawania i odbioru paczki przez adresata, zleceniodawca usługi jest pod opieką pracownika Biura Obsługi Klienta.
Warto zauważyć, iż firma logistyczna obok konkretnej usługi zapewnia również profesjonalne poradnictwo – m.in. w zakresie rozwiązań, jakie można wdrożyć, by zmniejszyć koszty zlecenia, a także dobrać odpowiedni środek transportu. Niektóre zlecenia mogą okazać się nietypowe, jednak dla przedsiębiorstwa, które na pierwszym miejscu stawia potrzebę indywidualnego klienta nie stanowi to problemu. Konsument zawsze powinien być obsługiwany kompleksowo, co oznacza również, że usługi logistyczne muszą cały czas iść z duchem czasu, wdrażając nie tylko nowe rozwiązania technologiczne, lecz również nieustannie doszkalając swoją kadrę.
Więcej: https://www.pekaes.pl/pl/uslugi/inne-produkty/przesylki-paczkowe.html