Tym, co przydaje się każdemu w trakcie mniejszych czy większych zakupów, są foliowe reklamówki. Ten fakt można wykorzystać planując promocję swojej marki. Bardzo dobrym pomysłem będzie wówczas zamówienie nakładu reklamówek foliowych z logo, które staną się dosłownie „chodzącą reklamą” – zwracając uwagę właścicieli toreb, ale też osób postronnych.
Reklamówki foliowe z nadrukiem
Bardzo popularną opcją są reklamówki, których typ określany jest jako koszulka/t-shirt. Mają one niski koszt produkcji (najniższy spośród wszystkich toreb foliowych), a przydają się w życiu codziennym. Warto zaznaczyć, że ich niewysoka cena sprawia, że są niedrogim, a niezwykle skutecznym nośnikiem reklamowym. Czasem torby te nazywa się jednorazówkami, co nie jest do końca trafne, ponieważ takie reklamówki firmowe z nadrukiem są obecnie bardzo wytrzymałe i można ich używać wielokrotnie. Co więcej, ze względu na, że posiadają one boczne zakładki, można w nich pomieścić wiele zakupów, a nawet przedmioty o nieco większych gabarytach. Takie reklamówki z logo mogą posiadać nadruk tylko w konkretnym miejscu, ale też na całej swojej powierzchni.
Jakie jeszcze reklamówki firmowe z nadrukiem można zamówić?
Kolejnym typem reklamówek możliwych do nadruku są torby z foliowymi, doklejanymi uszami. Mają one większą pojemność, a także większą wytrzymałość – ponieważ stosuje się w nich nieco wyższe parametry gramatury. Ich zaletą dla ludzi poszukujących nośnika reklamowego jest to, że mają one większą powierzchnię do zadruku. A ten wykonuje się najczęściej metodą fleksograficzną (w jakości fotograficznej) lub metodą sitodruku. Tego rodzaju reklamówki foliowe z nadrukiem mogą być wykonane z zakładkami albo bez zakładek bocznych, dolnych czy górnych. Grubość i format całości jest najczęściej dobieramy indywidualne, zgodnie z zamówieniem klienta. Trzecim bardzo popularnym typem reklamówek są tzw. foliowe marketki. Ich cechą charakterystyczną jest ucho wycięte w obrębie reklamówki (które ma kształt fasolki lub nerki). Torby te mogą mieć dość duże rozmiary, jednak koszty ich produkcji nie są wysokie (szczególnie w odniesieniu do walorów użytkowych). Takie reklamówki z logo mogą być użyteczne naprawdę w wielu typach sklepów.