Zazwyczaj celem takiego wydarzenia jest integracja załogi czy wzrost identyfikacji z firmą. Często jest również sposobem na nagrodzenie najlepszych grup lub zespołów pracowników.
Cele imprezy firmowej
Po pierwsze zdecyduj się jaki cel przyświeca organizacji takiego wydarzenia. Jeśli chcesz podnieść wydajność pracy i poprawić jej atmosferę poprzez integrację, zastanów się jak to zrobić. Warto zdecydować w pierwszej kolejności czy naszym celem jest np. połączenie grup pracowników, a może rozluźnienie panującej między nimi atmosfery. Należy pamiętać, że imprezy firmowe to inwestowanie w przedsiębiorstwo, ponieważ mogą przynieść wiele korzyści.
Identyfikacja z firmą
Dla przedsiębiorstwa niezwykle ważny jest fakt, żeby pracownicy je lubili, ponieważ pracownik, który lubi swoją firmę jest genialną „żywą reklamą” działalności. Natomiast osoba, która nie lubi swojej pracy może zrobić niezwykle skuteczną antyreklamę.
Traktuj równo wszystkich pracowników
Podczas imprezy firmowej możesz rozdać wśród pracowników gadżety opatrzone logo firmy, ale pamiętaj, że muszą być dobrej jakości. Postaraj się również zburzyć na chwilę mur dzielący pracowników niskiego i wysokiego szczebla. Dobrze, żeby chociaż na początku imprezy, kiedy jest jeszcze dość „oficjalnie”, każdy z jej uczestników był „równy”.
Nagradzanie pracowników
Dobrym pomysłem jest również nagradzanie pracowników podczas takiego wydarzenia, ponieważ wpłynie na motywację obdarowanego oraz pozostałych pracowników.
Sprawdź też: imprezy firmowe pod Warszawą.